فرانسه یک موشک هسته‌ای آزمایش کرد (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیکر شهید امیرعبداللهیان وارد مشهد شد + فیلم انفعال سامانه‌های پدافندی اسرائیل مقابل پهپاد حزب الله درخواست آمریکا از مصر برای تضمین ارائه کمک ها به غزه مخبر: فرصت خوبی برای توسعه روابط ایران و چین وجود دارد پیکر شهید امیرعبداللهیان تا دقایقی دیگر وارد مشهد می شود خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: یا اسرا را آزاد کنید یا استعفا دهید + فیلم یک تیم مجرب مشغول بررسی حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان هستند آیا اردوغان به مشهد خواهد آمد؟ حضور رهبر معظم انقلاب در منزل رئیس‌ جمهور شهید، آیت الله رئیسی + عکس تسلیت سران قوا در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی | یار عزیزی از دست رفت اعتراف ارتش اسرائیل به هلاکت ۳ نظامی در نبرد‌های شمال غزه (۲ خرداد ۱۴۰۳) پایگاه‌های صهیونیست‌ها زیر آتش حملات راکتی-موشکی حزب‌الله (۲ خرداد ۱۴۰۳) تصاویر دیده‌نشده از بازدید شهید رئیسی از پایگاه حزب‌الله در لبنان روایت بذرپاش از سانحه بالگرد حامل شهید آیت‌الله رئیسی + فیلم آیت الله خامنه ای: ملت ایران از این حادثه تلخ به عنوان یک فرصت استفاده خواهد کرد + فیلم و عکس رئیس‌ جمهور تونس با رهبر انقلاب دیدار کرد رهبر انقلاب در دیدار امیر قطر: از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطراف سخت است اما حرکت کشور هیچ تغییر نمی‌کند مخبر در دیدار با رئیس جمهور تاجیکستان: گسترش روابط با کشورهای همسایه و همسو از مهمترین دستاوردهای شهید رئیسی بود تبریز و آذربایجان شرقی در روز پنجشنبه تعطیل شد (۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دیدگاه زلنسکی درباره مذاکره با روسیه در مسکو

  • کد خبر: ۱۰۵۷۴۳
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
دیدگاه زلنسکی درباره مذاکره با روسیه در مسکو
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین سفر به مسکو برای مذاکرات مستقیم با مقام های روسیه به منظور پایان دادن به جنگ در کشورش را منتفی دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، ولودیمیر زلنسکی، گفت: به نام کشورم، برای بازدید از هر مکانی در این سیاره آماده ام، اما مطمئنا این مساله اکنون نخواهد بود و قطعا آنجا مسکو نخواهد بود. این امر غیرممکن است.

وی افزود: با این همه، تحت شرایط متفاوت و با وجود حاکمان متفاوتی در مسکو، هر چیزی امکان پذیر است.

این سخنان در حالی منتشر شد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در بزرگترین نبرد اوکراین ادعای پیروزی کرده است.

زلنسکی گفت که رهبری سیاسی روسیه با حمله به اوکراین مرتکب اشتباه فاجعه باری شد و پای مردم روسیه را به میان کشید. از این پس، بسیاری از کشورها دیگر نگران این مساله نیستند که آیا یک روسی خوب است یا بد. با همه روس ها به نحو بدی رفتار خواهد شد. در نهایت، این به من مربوط نیست، اما باید مردم روسیه را بترساند.

رئیس جمهوری روسیه روز ۲۱ فوریه/۲ اسفند ۱۴۰۰ با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

وی سه روز پس از آن نیز در ۵ اسفند/۲۴ فوریه آغاز «عملیات نظامی ویژه» علیه اوکراین را اعلام کرد و روابط پرتنش مسکو- کی‌یف به رویارویی نظامی تغییر وضعیت داد. درگیری ها در اوکراین همچنان ادامه دارد و چند روز دیگر وارد سومین ماه خود می شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->